sâmbătă, 16 aprilie 2011

Review: Effet 3D MAX Bourjois

Acum 2 saptamani mi-am cumparat 2 gloss-uri de la Bourjois.. iata ce promit ele:
  • Bourjois impinge limitele stralucirii cu gama de gloss-uri Effet 3 D Max: pana la 33% mai multa stralucire*, declinata in culori irezistbile de la roz auriu, bej stralucitor, pana la nuante apetisante de zmeura arzatoare si coacaze eferverscente.
Stralucire uluitoare datorita formulei cu micro-activatori de stralucire, ce imbraca buzele intr-un film flexibil, ultra confortabil. Buze catifelate, stralucire 3D…un zambet sublim!
  •  Inovatie Bourjois**: aplicatorul inteligent! Dotat cu un dublu rezervor in captul de aplicare, acesta stocheaza o cantitate generoasa de gloss pentru a asigura un volum uluitor. Portiunea perforata permite distribuirea glossului pe cele doua laturi ale aplicatorului, astfel incat machiajul buzelor sa poata fi realizat intr-o maniera omogena.                        (sursa: bourjois.wordpress.com)



Acum parerea mea :
  • straluceste in jur de 2 h , dupa aplicare(si asta daca nu bei; mananci ceva.. in rest rezista si mai putin)
  •   cele 2 nuante de mai sus nu difera deloc, primul este discret rau ; al doilea se vede cat de cat..
  • este lipicios
  • are o aroma dulce
  • aplicatorul parca are forma de inima, si este destul de incomod eu de exemplu am buzele subtiri si aplicatorul nu se potriveste ..
Sincer sunt cam dezamagita de el.. deoarece la acest pret (32 lei) parca ma asteptam la alceva..trebuie sa te dai foarte des cu el ca sa se vada . Ma asteptam sa fie mai persistent.
Daca il voi recumpara???    Cu siguranta NU!!!

2 comentarii:

  1. Primul review!Imi place:D desi am si eu un Bourjois Effet 3D Les Nudes si chiar nu tine mult,culoarea ma compenseaza:)
    Buun venit,si noi,nou-nascutele sa ne suportam in continuare:*

    RăspundețiȘtergere